楽屋

🕍INFP

Take My Leave Of You (Lambert Rework) - Arnór Dan/Ólafur Arnalds/Lambert

3055是在几年前就循环至今,然而数日前才注意到作曲家Ólafur。
之后,一曲曲陷落。

他新出的这首,也是一开始听就下载了,歌词却在刚刚发呆时才注意。


毕竟不是紧盯歌词署名的一类人——容易错过很多好东西,也很容易有蓦然回首、故人相逢的瞬间。





作曲 : Ólafur Arnalds/Arnór Dan
作词 : Chris Chibnall

Walk down to the water,
独自漫步到海边,
Stare out across the blue,
凝视着那一片蓝,
Look to where our love was stolen,
看着我们爱情逝去之地,
I take my leave of you,
我在此向你郑重告别,
Shall we meet in the sunrise,
不如在日出时相见吧,
Stand one last time as two,
你我作最后一次相视,
I look deep into your eyes,
但当我看着你的双眸,
Can I take my leave of you,
我又是否还能离开你,
What I'd give to be unbroken,
想给予你完整的我,
Find again the love we knew,
重拾我们逝去的爱,
But now with our paths diverging,
但既然我们将分道扬镳,
I take my leave of you,
就让你我从此后会无期,
Shall we meet in the sunrise,
不如在日出时相见吧,
Stand one last time as two,
你我作最后一次相视,
I look deep into your eyes,
但当我深陷你的双眸,
Can I take my leave of you,
我又是否还能离开你。



评论
©楽屋
Powered by LOFTER